Sposób przyjmowania i załatwiania spraw

 

Korespondencja wpływająca do Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku dostarczana jest do kancelarii, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:05.

Kancelaria zobowiązana jest przyjąć pisma doręczone również bezpośrednio przez interesantów. Po przyjęciu pisma kancelaria potwierdza jego otrzymanie jedynie na żądanie składającego pismo.

Kancelaria odbiera przesyłki z wyjątkiem tajnych, wartościowych oraz za pobraniem. Przesyłki tajne oraz wartościowe odbierają adresaci, natomiast przesyłki za pobraniem odbierają pracownicy Sekcji Zaopatrzenia. Listy polecone i zwykłe zaadresowane na konkretne nazwiska są ewidencjonowane oraz za potwierdzeniem odbioru wydawane adresatom lub osobom upoważnionym. Wpływy specjalne, do których zalicza się przesyłki oznaczone jako pilne lub terminowe oraz pisma procesowe, przekazywane są bezzwłocznie po ich otrzymaniu do Dyrektora Szpitala, a w razie jego nieobecności upoważnionego Zastępcy.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2006-06-29 08:39:42
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2015-01-22 10:48:08
  • Liczba odsłon: 4916
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 453908]

przewiń do góry